Servicii

15 ani de experiență în proiectarea și configurarea soluțiilor de înregistrare

Proiectare, instalare, configurare

Înregistrarea convorbirilor telefonice nu se poate face prin simpla conectare la sistemul telefonic a unui echipament dedicat. Fiecare sistem telefonic are specificitățile sale, pornind de la topologie, tehnologii și protocoale implicate și ajungând până la necesități specifice fiecărei verticale sau model de business.

Inginerii și programatorii nostri au o experiență de peste 15 ani în proiectarea și configurarea soluțiilor de înregistrare, totalizând peste 200 de proiecte.

În proiectele noastre am instalat mașini fizice și virtuale, și am înregistrat toate tipurile de linii, pe diferite tehnologii, într-o mare varietate de medii de lucru: dispecerate, mașini de intervenție, bănci cu rețele distribuite de filiale, provider-i de telefonie, aeroporturi, call center-e, în România, Bulgaria și Rusia.

Soluțiile BlueVoice au evoluat cu fiecare versiune nouă de software de centrală și cu fiecare generație nouă de telefoane, adăugând de fiecare dată competențe noi echipei de proiectare și implementare.

NBD intervention

De cele mai multe ori continuitatea înregistrării convorbirilor telefonice sau a comunicațiilor radio este foarte importantă.

Venim în sprijinul clienților noștri cu o ofertă flexibilă de servicii de suport în perioada de garanție și postgaranție, cu termene de răspuns la sesizări în 24 de ore sau în următoarea zi lucrătoare, și termene de remediere de 48 – 72 de ore pentru incidente majore.

Pentru o mai mare operativitate și costuri minime diagnosticarea se face de la distanță prin acces SSH.

4 hours
intervention

În cazul implementărilor în care importanța înregistrării este critică oferim servicii de suport ultra rapid. Deplasarea rapidă la sediul clientului se face cu suportul rețelei naționale de parteneri certificați.

În cadrul acestor servicii reluarea înregistrării se face în maximum patru ore de la sesizarea incidentului major, prin înlocuirea echipamentului cu altul, configurat identic.

Sistemul de ticketing folosit ca suport al activității de mentenanță corectivă asigură transparența operațiunilor de intervenție și trasabilitatea acestora.

Dezvoltare on demand

Unul dintre avantajele majore ale implementării unei soluții BlueVoice este flexibilitatea în dezvoltare și suportul local prompt.

Clienții noștri au acces în orice moment la serviciile de dezvoltare personalizată, indiferent dacă aceasta se referă la compatibilizarea cu aplicații terțe, construirea de rapoarte personalizate, adăugarea în baza de date a unor câmpuri suplimentare sau implementarea în interfața de administrare a noi facilități.

Cerințele funcționale ale clientului sunt analizate, discutate, agreate, și apoi convertite în specificații tehnice.

 

Atenție! Utilizarea unui sistem de înregistrare poate genera situații de natură să contravină normelor GDPR.
Asigurați-vă că respectați normele GDPR atunci când utilizați sistemul BlueVoice!