Sistemul BlueVoice de inregistrare telefonie este dezvoltat de BlueNote Communications și a fost instalat în sute de proiecte, în diverse arhitecturi de recording. BlueVoice înregistrează pasiv telefonia TDM, prin conectare în paralel la liniile de înregistrat, pe intrări de mare impedanță. Paralelizarea se face prin intermediul unui patch panel special proiectat.

 

 

 

 

onectarea în paralel a sistemului BlueVoice se poate face pe trunchiuri, dacă se dorește înregistarea tuturor convorbirilor cu exteriorul, și doar a convorbirilor cu exteriorul, sau pe extensii, pentru înregistrarea tuturor convorbirilor, fie ele interne sau externe, purtate de pe anumite extensii.

În cazul telefoniei analogice, detecția unei convorbiri noi se face pe baza diferenței de tensiune pe linie între momentul ridicării receptorului și cel al punerii în furcă a acestuia. Aceste praguri se configurează din interfața de administrare.

Pentru telefonia digitală sunt specifice protocoalele proprietare implementate de fiecare vendor. BlueVoice implementează suport pentru marea majoritate a protocoalelor proprietare existente pe piață.

Lista principalelor protocoale proprietare suportate

AVAYA | Bosch (Tenovis) | Cisco | Comdial | EADS (Astra) (Nortel) | eOn | Ericsson / Aastra | ESI | Fujitsu | Panasonic | Philips | Rockwell | Samsung | Harris | InterTel | 1TR6 | LG – Nortel / Ericsson | Mitel | Nakayo | NEC | Nitsuko (now NEC) | Nortel | Siemens | ShoreTel | Tadiran | Telrad | Toshiba.

Facilități pentru inregistrare telefonie TDM 

Aplicația BlueVoice oferă o serie de facilități extrem de utile pentru gestionarea înregistrării pe trunchiuri.

  • Declanșarea înregistrării se poate face automat sau manual, din interfața de administrare a sistemului.
  • Pot fi setate reguli de înregistrare pentru a nu înregistra apeluri în care sunt implicate anumite numere locale sau distante, apeluri efectuate într-o anumită perioadă sau un anumit interval orar, sau a căror durată nu se încadrează într-un anumit interval configurabil.
  • Înregistrările pot fi criptate pentru a nu putea fi ascultate decât din interfața de administrare.
  • Drepturile de acces ale utilizatorilor se stabilesc pentru fiecare linie în parte.
  • Pe fiecare linie se pot acorda unul dintre cele trei niveluri de acces: vede linia, ascultă înregistrări, șterge înregistrări.