BlueVoice pentru inregistrare CUCM integrează API-ul Cisco pentru înregistrare activă pe Cisco Unified Communications Manager a telefoanelor care au activată opțiunea Built-in-Bridge (BIB).

La inițierea unui apel UCM transmite către sistemul de înregistrare BlueVoice datele referitoare la numele telefoanelor, DN-uri și ID-urile cluster-elor. În același timp, UCM transmite către telefoanele IP instrucțiunea de a transmite conținutul audio către sistemul de înregistrare BlueVoice.

De ce înregistrare activă CISCO?

Înregistrarea activă a telefoanelor IP Cisco ce au activată opțiunea Built-in-Bridge oferă în mod simplu și securizat monitorizarea interacțiunilor telefonice inclusiv pentru membrii echipei care lucrează din sedii distante, incluse în același VPN.

Tehnologia activă de înregistrare este recomandată pentru situațiile în care se dorește capturarea selectivă a traficului în arhitecturi complexe ale rețelei telefonice. De asemenea, recording-ul activ permite înregistrarea la distanță a unor telefoane folosite de operatori care lucrează de acasă.

Metoda activă de inregistrare este mult mai simplu de implementat, deoarece nu necesită configurarea de multiple VLAN-uri. Această metodă de inregistrare CUCM nu necesită routarea selectivă a apelurilor către porturi de mirroring sau cascadarea porturilor de mirroring.

Specificații tehnice minime pentru inregistrare CUCM activă

  • Telefoane IP Cisco de generația a 3-a, cu facilitate Built-in Bridge (BIB).
  • Dacă aveți Cisco Unified Communications Manager v.8.5.1 sau o versiune mai nouă, nu este necesară o interfață TAPI pentru înregistrare.
  •  Pentru Cisco Unified Communications Manager, versiuni mai vechi decât v.8.5.1 este necesară interfața TAPI.