Înregistrare activă Mitel
Pentru centralele Mitel 3300 se impune folosirea înregistrării active. Această tehnologie de inregistrare activa Mitel permite înregistrarea și în condițiile în care este activată criptarea pe centrală.
Pe lângă BlueVoice Active, această soluție necesită existența unui server Mitel MBG echipat cu licențe SRC.

De ce inregistrare activa Mitel ?
Sistemul BlueVoice preia atât vocea cât și semnalizările direct din serverul MBG folosit în sistemul telefonic, chiar în condițiile activării criptării pe centrală, asigurând astfel o înregistrare de calitate în condiții de securitate a comunicațiilor. BlueVoice integrează API-ul Mitel care garantează compatibilitatea end-to-end cu sistemul Dvs. telefonic.
Toate informațiile într-o interfață Web
BlueVoice oferă înregistrarea tuturor apelurilor din sistemul telefonic Mitel, indiferent de topologia acestuia, într-o interfață Web, fără a necesita instalarea de clienți software pe calculatoarele de pe care este accesată.
Ascultați înregistrările în interfața Web, trimiteți înregistrări prin e-mail direct din interfață, filtrați și exportați lista de convorbiri. Modulul avansat de filtrare BlueVoice suportă filtre simple (numărul local sau distant, direcția convorbirii, durata convorbiri, intervalul de timp când a avut loc apelul) sau filtre combinate.
Sistemul BlueVoice jurnalizează toate acțiunile utilizatorilor și oferă rapoarte detaliate ale activității acestora. Rapoartele pot fi utilizate împreună cu înregistrările apelurilor pentru audituri procedurale sau pentru evaluarea serviciilor de client service.